Opmaat Muziekschool Helden bestaat 5 jaar

Dit jaar bestaat Opmaat Muziekschool Helden 5 jaar. Vele kinderen maar ook volwassenen hebben de weg naar de Muziekschool al gevonden. Op de basisscholen in Helden vinden regelmatig muziekprojecten plaats om kinderen in aanraking te laten komen met muziek.
Gedreven enthousiaste docenten maken de jeugd en volwassenen wegwijs op blokfluit of instrument.

Om het 1e lustrum te vieren ontvangen alle blokfluiters maar liefst 25% korting op het lesgeld. Voor slechts € 90.00, worden 35 muzieklessen gegeven op de basisschool. De lessen zijn inclusief het lesmateriaal, zoals het lesboekje en de blokfluit. Ze vinden aansluitend aan school plaats op dinsdag en starten op 11 september.

In oktober wordt voor alle leerlingen van de muziekschool een feestelijke middag georganiseerd ter gelegenheid van het 1e lustrum.

Begin je muzikale hobby bij Opmaat Muziekschool Helden en ontdek hoe leuk het is om samen muziek te maken. Blokfluiters kunnen zich meteen aanmelden via de Padxpress. Andere belangstellenden kunnen een mail sturen naar info@opmaatmuziekschool.nl

Voeg toe aan je favorieten: Permalink.

Reacties zijn gesloten.